14. 9. 2015

N FOR NUXE


O multifunkčním suchém oleji Nuxe jsem se poprvé dozvěděla během mého pobytu v UK, kde je jasným hitem. Po právu, jak už jsem se mohla sama přesvědčit. V Česku mi tak rozšířený nepřišel. Tedy dokud jsem si ho sama nepořídila, teď na něj vidím reklamu všude. 😂 Nuxe nahradil můj arganový olej, který používám každý večer místo krému. Musím uznat, že to byla změna k lepšímu. Je vyhlášený pro své luxusní složení, krásnou vůni i sofistikovaný vzhled flakonu... vše z toho můžu potvrdit. Navíc není jen na obličej, ale i na tělo a vlasy. A takovým multi-produktům já rozhodně fandím!
___

Foto: Ela

4 komentáře :

  1. Já oleje vůbec nepoužívám, ale taky bych chtěla nějaký vyzkoušet. Až spotřebuji krém, zkusím koupit nějaký olej. Tenhle vypadá celkem dobře, tak ještě uvidíme, který mi padne do oka. A moc děkuji za výhru, velmi jsi mě potěšila.

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem o něm párkrát četla :) Vypadá super :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte som o nom nepočula, ale vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat

Jediné, co skutečně vlastníme, je náš čas. Díky, že ses rozhodl/a trochu z něj věnovat právě mému blogu. ♥