23. 9. 2016

SATURDAY








Podzimní MBPFW už je sice minulostí, ale ještě mám v zásobě pár článků s mými outfity. Co si obléct na fashion weeek? Jedna z nejtěžších otázek, řekla bych. Někteří si ji kladou i týdny dopředu, což bohužel (bohudík?) není můj případ. Já si letos aspoň slíbila, že výběru oblečení věnuju víc než jen pár posledních minut před odchodem. Slib se mi tak úplně dodržet nepodařilo, ale dokopala jsem se aspoň ke koupi nových kalhot, které mi dlouho ležely v hlavě, ale otálela jsem s jejich nákupem. A fashion week byl sakra dobrý důvod do nich jít!
___

Zara trousers / River Island T-shirt / Primark backpack
Clarks sandals / C&A sunnies / Reserved bracelets
___

Foto: Simona

2 komentáře :

Jediné, co skutečně vlastníme, je náš čas. Díky, že ses rozhodl/a trochu z něj věnovat právě mému blogu. ♥