25. 9. 2016

SUNDAY







Další outfit z MBPWF, z druhého přehlídkového dne v OD Kotva. Není to úplně to, co vídáte v galeriích street stylu na módních stránkách, ale víte co? Lidi si na sebe často navlečou skoro cokoliv, jen aby se na ty fashion stránky dostali. Ať si dělají, co chtějí, ale já tohle prostě nemám v krvi. Jen proto, že je fashion week, se přece nebudu oblékat do něčeho, co nezapadá do mého stylu, v čem se nebudu cítit jako "já" a v čem mě po zbytek roku neuvidíte... Třeba mě to někdy v budoucnu začne taky bavit, ale zatím si vystačím s černobílou klasikou, mou milovanou oversized košilí a pohodlnými botaskami.
___

Pull&Bear jeans / no name shirt / H&M jacket
Nike sneakers / C&A bag & sunnies / Marks&Spencer necklace
___

Foto: Simona

1 komentář :

  1. Vypadá fakt skvěle ta bunda, rozklikla jsem si odkaz, mám ráda kožený bundičky, na podzim jak stovřené. Prahu mám celkem z ruky, ale bydlet tam, taky by mě to lákalo :-)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Jediné, co skutečně vlastníme, je náš čas. Díky, že ses rozhodl/a trochu z něj věnovat právě mému blogu. ♥